Willem Bijlsma

Eigenlijk fotografeer ik al mijn hele leven. Hoewel ik in het verleden wel eens een prijs in een fotowedstrijd heb gewonnen, hebben mijn foto’s het niveau van kiekjes zelden overtroffen. Ik ben na mijn pensionering in 2018 lid geworden van de fotovereniging Retouche, om meer uit mijn fotoapparatuur te halen. Door deze hobby leer ik om meer bewust van mijn omgeving te genieten. Tevens is de fotografie een hobby die zorgt dat je vaak buiten en in beweging bent, maar ook binnen is er genoeg te doen. Mijn interesse ligt op het vlak van architectuurfotografie en natuurfotografie. Daarbij maak ik graag gebruik van de mogelijkheid om panoramafoto’s te maken.

Willem Bijlsma