Willy Vredenbregt

Fotograferen doe ik al vanaf mijn jeugd. Voor mijn 11e verjaardag kreeg ik mijn eerste camera, het bekende Agfa-boxje, met een rolletje voor 12 foto's. In mijn foto's zie ik meestal mijn favoriete onderwerpen terug: mensen en natuur. De fotoclub inspireert mij wel om ook hele andere onderwerpen te fotograferen, zoals architectuur of foto's te maken bij avondlicht of met veel beweging. Daar beleef ik ook veel plezier aan, vooral tijdens gezamenlijke foto-uitstapjes. Om te fotograferen ga ik graag op pad. Genieten van mensen en vooral ook van de natuur. Nederland biedt daarvoor heel veel moois en niet alleen op het gebied van natuur, maar ook in steden. Er is meer dan ik allemaal in foto's kan vastleggen. Ik fotografeer vooral graag buiten.

Willy Vredenbregt